The course takes place in period

3 (2020-01-01 to 2020-03-22)

Level/category

Professional studies

Teaching language

Swedish

Type of course

Compulsory

Cycle/level of course

First

Recommended year of study

3

Total number of ECTS

5 cr

Study activities

  • Lectures - 0 hours
  • Individual- and group instruction - 10 hours
  • Practical exercises - 55 hours
  • Project- and production work/artistic activities - 30 hours
  • Individual studies - 40 hours

Workload

  • Total workload of the course: 135 hours
  • Of which autonomous studies: 135 hours
  • Of which scheduled studies: 0 hours

Mode of Delivery

Supported virtual education

Assessment methods

  • Exams (written-, oral-, home-)
  • Demonstrations and proficiency exams
  • Essays, reports, productions and portfolio

Teacher

Broth Joacim

Examiner

Fabricius Susanna

Home page of the course

https://arcada.itslearning.com/

Group size

No limit (11 students enrolled)

Assignments valid until

12 months after course has ended

Course enrolment period

2019-12-24 to 2020-01-06

Assessment methods

  • Date of examination will be announced later - Exams
  • Date will be announced later - Demonstrations and presentations
  • 2017-12-30 - Reports and productions
  • 2017-12-30 - Other assignments
Room reservations
Date Time Room Title Description Organizer
2020-01-09 09:15 - 12:15 A311 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Intro, och uppdelning av arbetsgrupper Grupperna: val av varumärken, börja med kampanjplanernas strategier Broth Joacim
2020-01-13 09:15 - 12:15 A510 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Uppföljning av grupperna, frågeställningar-tankar angående val av strategier, förutsättningar, idéer etc. Val av fler avstämningsmöten innan presentationer. Val av presentationsdag (9/3 eller 16/3) Broth Joacim
2020-01-27 09:00 - 12:00 A510 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Uppföljning av grupperna, frågeställningar-tankar angående val av strategier, förutsättningar, idéer etc. Val av fler avstämningsmöten innan presentationer. Val av presentationsdag (9/3 eller 16/3) Broth Joacim
2020-02-06 09:00 - 12:00 A510 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Uppföljning av grupperna, frågeställningar-tankar angående val av strategier, förutsättningar, idéer etc. Val av fler avstämningsmöten innan presentationer. Val av presentationsdag (9/3 eller 16/3) Broth Joacim
2020-02-28 11:15 - 13:15 F363 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Uppföljning av grupperna, frågeställningar-tankar angående val av strategier, förutsättningar, idéer etc. Val av fler avstämningsmöten innan presentationer. Val av presentationsdag (9/3 eller 16/3) Broth Joacim
2020-03-09 13:00 - 16:00 A510 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Presentation av kampanjplan samt mediamaterial (skriftlig och muntlig redogörelse) Broth Joacim
2020-03-16 09:15 - 12:15 B522 Planering och integrering av digitala marknadsföringskampanjer Presentation av kampanjplan samt mediamaterial (skriftlig och muntlig redogörelse) Broth Joacim

Course and curricula search